راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار امت اسلامی از رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شادگان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس کانون مشترک اعلام انزجار امت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) این شهر افزود: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس از هر حیث از اهمیت بیشتری برخوردار بود.

وی گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان است و شرکت در راهپیمایی این روز برای ما یک وظیفه ملی و تکلیف شرعی است.

امام جمعه شادگان با اشاره به سرنگونی هواپیمای مسافری ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس و شهادت ۲۹۸ سرنشین آن افزود: ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران منجر به شهادت ۲۹۸ نفر از هموطنان ما که شد این حادثه تلخ را به ملت تسلیت می گویم.

شرفی با اشاره به اینکه ۱۴ تیرماه روز قلم نامگذاری شده است گفت: آزادی قلم و بیان از حقوق مسلم مردم و مطبوعات و از اصول مطرح در قانون اساسی است ولی به تعبیر رهبری معظم انقلاب در کنار این ارزش، ارزشهای دیگری هم وجود دارد که نباید پایمال شود.

وی همچنین به فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاریها اشاره کرد و افزود: شهرداری ها در صورتی موفق به انجام وظایف خود خواهند شد که ماموریتها و برنامههای خود را در سایه حمایت و همکاری مردم و شورای شهر و مسئولین انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.