یک کارگاه تولید پنیر غیربهداشتی در شهر شال پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ کارشناس مرکز بهداشت شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به گزارش های مردمی در شهر شال مبنی بر تولید پنیر در شرایط غیربهداشتی در یک کارگاه تولیدی، کارشناسان این شبکه به محل مورد نظر مراجعه و آن را مورد بررسی قرار دادند.

 لیلا رسولی افزود: در بازدید کارشناسان مشخص شد این کارگاه تولیدی در محوطه یک گاوداری و میان زمین‌های کشاورزی و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تولید پنیر می کرده که با توجه به این مساله و با دستور مقام قضائی اقدام به تعطیلی و پلمپ این واحد شد.

وی اضافه کرد : براساس قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و آئین نامه های اجرائی باید دارای مشخصات ماده 11 و شرایط بسته بندی و فروش مناسب باشد و برای پرهیز از مصرف مواد غذایی تقلبی، مردم درباره رعایت موارد بهداشتی و بسته بندی مناسب توجه لازم را داشته باشند.

کارشناس مرکز بهداشت شهرستان بوئین زهرا یادآور شد: برچسب مواد غذایی بسته بندی شده باید دارای نام و آدرس تولیدکننده، نام محصول، مواد تشکیل دهنده، شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت، شماره سری ساخت، تاریخ تولید و انقضا و وزن خالص به زبان فارسی باشد.
انتهای پیام/

انتهای پیام /
برچسب ها: پلمب ، کارگاه ، تولیدی ، پنیر ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار