قیمت زولبیا و بامیه در بوشهر به مناسبت ماه مبارک رمضان 3 نرخی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر به نقل از روابط عمومی این سازمان گفت: براساس مصوبه دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی مرکز استان ؛ در ماه مبارک رمضان نرخ هرکیلو زولبیا و بامیه درجه دو 7 هزار تومان ؛ درجه یک 8 هزار و 500 تومان و ممتاز 10هزار تومان اعلام شده و قیمت هرکیلو آش 5 هزار تومان تعین شده است.

سید حسین حسینی محمدی با اشاره به اینکه شهروندان بهترین ناظران بازار هستند، از مردم خواست تخلفات صنفی از قبیل گران فروشی، کم فروشی ، عدم درج قیمت و قاچاق کالا را به شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت،معدن وتجارت اطلاع دهند.

رییس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان بوشهر هم با بیان اینکه درجه بندی مغازه ها براساس کیفیت فعالیت و محل قرارگیری آن می باشد، گفت: 3 مغازه عرضه شیرینی و قنادی بوشهر درجه یک تشخیص داده شده، حدود 15 مغازه درجه یک و مابقی نیز درجه دو هستند.

حسین احسانی افزود: درجه مغازه و قیمت اجناس آنها در نرخ نامه اعلام شده و موظفند در دید مشتری قرار دهند و فروش اجناس زولبیا و بامیه به سلیقه مشتری بوده و باید با یک قیمت عرضه شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.