شاهزاده حمزه نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم گفت: برترین‌های مسابقات جودوی جام رمضان قم در بخش بانوان مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  مسابقات جودوی بانوان جام رمضان قم در سالن جودو ورزشگاه تختی پس از برگزاری مراسم نماز جماعت و ضیافت افطار در رده سنی جوانان برگزار شد.

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: در وزن منهای ۵۲ کیلو گرم اعظم افشار موفق به کسب عنوان نخست شد و در وزن ۵۷ کیلوگرم معصومه جمشید‌زاده صاحب عنوان قهرمانی شد.

وی افزود: در دسته منهای ۵۳ کیلوگرم فاطمه مرتضوی توانست با موفقیت به مقام قهرمانی برسد ضمن اینکه این مسابقات جنبه انتخابی برای مسابقات چندجانبه پیش رو در دهه کرامت که قرار است به میزبانی قم انجام شود داشته است.

شاه حمزه عنوان کرد: نفرات برگزیده مسابقات جام رمضان در قالب تیم جودو بانوان استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد طاهره خانه زرین نیز تنها نماینده استان قم در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور که در تاریخ ۱۹ و ۲۰ تیر ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود است.

در پایان تصریح کرد: در حاشیه مسابقات جودوی جام رمضان قم بخش جشنواره تکنیک نیز برگزار شد که در این بخش نیز به ترتیب صبا سید راضیه یوسفی و فاطمه حاج حسنی توانستند عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار