عضو هیات مدیره سابق پرسپولیس گفت:لیست برانکو را در جلسات هیات مدیره ندیدم تا درباره آن نظر بدهم.

عبدی:لیست برانکو را در هیات مدیره ندیدم/پیشنهادی از نفت دریافت نکردمحسین عبدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: تیم ب پرسپولیس یک پرو‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه ملی است که تا کنون 70میلیارد هزینه به همراه داشته است . اگر این تیم فعالیتش را ادامه ندهد به نفع باشگاه پرسپولیس نیست.به هرحال وضعیت این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و مسئولان باید تصمیم نهایی را در مورد این تیم بگیرند.

وی درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم نفت عنوان کرد: باشگاه نفت به طور رسمی پیشنهادی ارائه نداده است . نفت تهران جزو بزرگترین باشگاه های ایران است و امیدوارم هر چه به صلاح این باشگاه است رخ دهد.این تیم سر و سامان بگیرد.

عبدی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: باشگاه فصل گذشته توانست 90 درصد از بازیکنان مد نظر برانکو را جذب کند اما امسال لیستی ندیدم تا در موردش صحبت کنم.اگر مسئولان نزدیک به 20 درصد از خواسته های برانکو را اجرا کرده باشند در آن صورت باید گفت که پرسپولیس در جذب بازیکن موفق بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بلیط سفر به فرانسه را گرفتم اما به علت صعود نکردن تیم ایسلند به مرحله بعد از رفتن به این سفر منصرف شدم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار