سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ما طبق توانمندی باشگاه اقدام به جذب بازیکن می کنیم.

جزئیات جلسه هیات مدیره از زبان عبدی
حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در صورتیکه اقدام به بستن قرارداد با بازیکنان کنیم اما قادر به انجام تعهدات مالی نباشیم قطعا با دردسرهای زیادی رو به رو می شویم.

وی در ادامه  عنوان کرد:  جلسه امروز هیات مدیره در مورد گزارش وضعیت مالی و نقل و انتقالات باشگاه بود .همچنین هیات مدیره مدتی جلسه نداشت اما از حالا همانند سال گذشته باید جلسه بگذاریم.

اعضای هیات مدیره پس از مدتها دور هم جمع شدند و تصمیماتی در خصوص مسائل باشگاه نگرفتند.

عبدی در مورد شایعه مخالفت برانکو با جذب حسینی گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم همچنین این موضوع را تکذیب و یا تایید نمی کنم در جلسه بعدی قرار است با حضور برانکو و گزارش طاهری در مورد نقل و انتقالات باشگاه تصمیم گیری شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: به نظرم بازیکن به خاطر پرسپولیس باید به این تیم بیاید و مسائل مالی برایش  مهم نباشد. به هر حال منابع مالی باشگاه پرسپولیس برای جذب باز‌یکن محدود است.

گفت:پرسپولیس به صورت سرپرستی هم اداره می‌شود و مشکلی از این بابت نداریم. باشگاه پرسپولیس سال گذشته تنش های زیادی داشت اما تا حدودی مشکلات را برطرف کردیم. به هرحال در فصل گذشته توانستیم انتظارات را برآورده کنیم . مسئله مهم مردم هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: هیات مدیره از لحاظ مالی نفعی برای باشگاه پرسپولیس نداشته است، اما در راستای انتظارات مردم و شکوفایی پرسپولیس اقداماتی انجام داده است.

عبدی در مورد شایعه برکناری‌اشگفت:‌در برخی از مواقع شایعات  مبنی بر واقعیت نیست. خورد‌بین و زاد‌مهر وقتشان را  در باشگاه پرسپولیس صرف کردند. شاید کسی برای مشهور شدن قصد ورود به باشگاه پرسپولیس داشته باشد که این مسئله دیگری است.

عبدی تصریح کرد: اگر کسی فقط برای کمک به پرسپولیس بیاید درآن صورت ما از وی  حمایت می‌کنیم. مسئولیت در باشگاه پرسپولیس زیاد است اما ما در هر صورت از این باشگاه حمایت می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:اعضای هیات مدیره مسئولیت تساوی دارند و مسئولیت اجرایی بر عهده طاهری است. گزارش نقل و انتقالات هنوز ارائه نشده است تا تصمیم بگیریم .  

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال ما باید دست به دست هم بدهیم تا باشگاه پرسپولیس بهتر از قبل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار