استاندار قزوین گفت : در مقابل مسائل و مشکلات مردم احساس مسئولیت می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در دیدار مردمی با ساکنین شهر محمودآباد نمونه افزود: در مقابل مسائل و مشکلات مردم احساس مسئولیت  می کنیم و منابع و اختیارات را در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم به کار خواهیم بست.

فریدون همتی افزود: در استان قزوین قصد داریم که هزار واحد تولیدی تعطیل ،نیمه فعال  و نیمه تمام را با پرداخت تسهیلات بانکی فعال و به چرخه تولید برگردانیم و بتوانیم تعهد استان در ایجاد 20 هزار فرصت شغلی جدید و افزایش صادرات تا مرز 800 میلیون دلار را محقق کنیم.

وی گفت: در حوزه بهداشت و سلامت استان قزوین با کمبود 2 هزار تخت بیمارستانی مواجه است که در سفر رئیس جمهور و هیات همراه ساخت این بیمارستان کلنگ زنی و اعتبارات لازم در این خصوص تامین خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: در حوزه آب انتقال آب سد طالقان به شهرها و روستا ها در اولویت استان قرار دارد که در سفر هیات دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود  و تکمیل دو سد نهب و بالاخانلو نیز از دیگر اولویت های این بخش است که با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا است .


گفتنی است تکمیل مسجد امام علی(ع)، حل مشکل اوقافی بودن اراضی، راه اندازی درمانگاه شبانه روزی و تقویت خطوط ارتباطی و آنتن دهی شبکه های مخابرات از جمله دغدغه ها و مطالبات شهروندان محمود آباد نمونه بود که از سوی حجت الاسلام سماواتی امام جمعه این شهر مطرح و استاندار نیز برای پیگیری و حل  این مسائل قول مساعد داد.

استاندار در ادامه از ساختمان در حال احداث دفتر امام جمعه محمود آباد نمونه بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار