مشاور و کارشناس پارک علم و فناوری حوزه مدیریت تکنولوژی با افزایش سطح کیفی محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک تجار قزاقزستانی علاقه مندی خود را برای خرید این محصولات اعلام کرده اند.

علی اکبر صادق پور پور مشاور و کارشناس پارک علم و فناوری حوزه مدیریت تکنولوژی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ایجاد صندوق های مشتق در پارک های علم و فناوری اظهار داشت: با حمایت معاونت علم و فناوری و با هدف کمک به شرکت های دانش بنیان تسهیلات ویژه ای در جهت تجاری سازی صادرات محصولاتشان اقداماتی از جمله تشکیل صندوق های مشتق با هدف ارائه تسهیلات ویژه و کمک مالی شده است.

وی ادامه داد: در بحث توانمدسازی، کمک به توسعه فناوری در شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری همچنین ایجاد کارگاه های تحلیل  گری مهندسی اقتصادی سعی در افزایش تبادلات بین المللی این شرکت ها با دیگر مراکز تجاری دنیا  شده است.

مشاور و کارشناس پارک علم و فناوری حوزه مدیریت تکنولوژی در خصوص فرایندسازی محصولات شرکت  های دانش بنیان گفت: در جهت آماده سازی زیرساخت های پژوهشی در حوزه r&d  شرکت های دانش بنیان نوپا در صندوق های پژوهشگران معاونت علمی فناوری عضویت یافته تا برای تولیداتشان از نظر مالی در مضیقه قرار نگیرند.

وی یادآور شد: نقش تحلیلی شرکت های دانش بنیان در تبادل محصولاتشان با شرکت دانش بنیان بسیار پررنگ است به طوری که صاحبان این شرکت های با بالا بردن سطح کیفی محصولات علاقه تجار قزاقزستانی را به محصولاتشان جذب کرده است.

صادق پور عنوان کرد: سرمایه در گردش شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک مستحق  حمایت های مالی معاونت علم و فناوری مناسب بوده که با فروش محصولاتشان مبالغ وام به سرعت برمی گردد و این شرکت ها در مدت زمان کوتاهی از سود قابل توجهی برخوردار می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار