استاندار خراسان رضوی گفت: عربستان سعودی در پذیرش زائران ایرانی کارشکنی های بسیارب انجام داد و انشا الله امیدواریم بزودی زمینه اعزام عزتمندانه و برگزاری حج ابراهیمی و انقلابی فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان در مراسم معارفه سرپرست جدید حج و زیارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه بارگاه مطهر رضوی در مشهد مقدس عظیم‌ترین ظرفیت فرهنگی کشور است، تصریح کرد: سالانه بارگاه امام هشتم (ع) شاهد و پذیرای بیش از 27 میلیون زائر از داخل و خارج از کشور است.

وی گفت: در استان آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران خارجی را مهیا کرده ایم و امیدواریم با برنامه رزی های صورت گرفته و طرح مبدا تا مبدا برای این افراد اجرایی شود و برای تشرف به صورت گروهی برنامه‌ریزی شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای زائران عتبات از هم اکنون باید اتخاذ شود، افزود: برای اعزام زائران به عتبات عالیات، پیاده‌روی بزرگ اربعین، پذیرایی از زائران پیاده دهه آخر صفر و موضوعات مرتبط، ازهم‌اکنون باید برنامه ریزی شود.

رئیس سازمان حج و زیارت کشوردر ادامه از خدمات اثربخش مدیریت سابق حج و زیارت خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد و افزود: این مجموعه به صورت جهادی در راستای اهداف سازمان و سیاست‌های مدیریت استان تلاش خواهد کرد.

اوحدی، افزود:مسعود مجردی ازاین ‌پس به‌عنوان مدیر امور زائران، زیرمجموعه معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی فعالیت می‌کند.

در پایان این مراسم جواد شاد به عنوان سرپرست جدید مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی منصوب و از زحمات مجردی تقدیر وتشکر شد.

انتهای پیام //

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.