انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی عفاف و حجاب قفسه‌هایی را در فروشگاه‌های دوازده‌گانه خود به نمایش و عرضه ویژه و با تخفیف‌ کتاب‌هایی با موضوع عفاف و حجاب اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) ضمن اعلام این خبر گفت: دین مبین اسلام برای پاسداری از حرمت و کرامت و شخصیت واقعی زنان و مردان جامعه اسلامی، حجاب را واجب کرد تا شئون اجتماعی آحاد جامعه محفوظ مانده و از قربانی شدن فضایل و کرامات افراد به پای ظواهر دنیوی جلوگیری کرده و از این طریق، نگاه‌ها را به اندیشه تبدیل کند.

محمدزاده مقدم با بیان اینکه یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر را می‌توان توطئه‌ی کشف حجاب دانست، افزود: بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در مسجد جامع گوهرشاد به‌عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده چرا که در این روز که دژخیمان رضاخان، مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

وی گفت: آشنایی جامعه اسلامی با این امر الهی و دلایل علمی، روایی و نیز ضرورت و اهمیت رعایت آن باعث شد تا انتشارات آستان قدس رضوی با تعبیه قفسه‌هایی ویژه‌ کتبی با این موضوع در فروشگاه‌های دوازده‎گانه خود به آشناسازی عموم مردم با این امر مهم بپردازد.

وی گفت: انتشارات آستان قدس رضوی علاوه‌بر تجمیع این کتب، تخفیف 25 درصدی را برای علاقه‌مندان به این موضوع در نظر گرفته که تا پایان تیرماه لحاظ شده است.

لازم به یادآوری است، علاقه‌مندان به تهیه این کتاب‌ها و هم‌چنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

انتهای پیام//


برچسب ها: کتاب ، به نشر ، فروشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.