رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: هواکش‌های تونل راه‌آهن باید فیلتراسیون شود تا بخشی از مشکلات منطقه 17 و 18 برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیا‌مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته در خصوص بحث فنی راه‌آهن تصمیمات غلطی گرفته شده است، اظهار داشت: حواشی‌های تونل راه‌آهن باید فیلتراسیون شود تا مشکلات ساکنان منطقه 17 و 18 حل شود.

وی با تأکید بر اینکه شورا واقعا کارایی کیفی ندارد، افزود: اگر در خصوص موضوع راه‌آهن ده‌ها جلسه برگزار کنیم باز هم به نتیجه نمی‌رسیم چرا که کسی توجه به این موضوع ندارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل عمران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: دوستان راه‌آهن باید در خصوص رفع مشکلات راه‌آهن برای ساکنان منطقه 17 و 18 یک تصمیم جدی بگیرند و همچنین در رو‌گذر تونل راه‌آهن باید برای شهروندان این مناطق فضاهای تفریگاهی احداث شود.

دنیامالی با بیان اینکه بخشی از روگذر تونل راه‌آهن باید به فضای سبز اختصاص داده شود، گفت: با این امر می‌توانیم کمبود فضای سبزی که در منطقه 17 و 18 وجود دارد را برطرف کنیم.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار