رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمینه برون رفت از وضعیت فعلی پیاده راه 17 شهریور و رسیدن به یک وضعیت روشن و شفاف فراهم شده است.

وضعیت رسیدگی به پیاده راه های 17 شهریور به کجا رسید؟پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پیاده راه 17 شهریور اظهار داشت: این محور به یک وضعیت شفاف خواهد رسید.

وی با بیان اینکه گزارش جامعی در خصوص وضعیت این محور تهیه شده است، افزود: به نظر بنده زمینه برون رفت از وضعیت فعلی و رسیدن به یک وضعیت روشن و شفاف فراهم شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: کمیسیون نظارت و حقوقی گزارش تهیه شده در خصوص محور پیاده راه 17 شهریور را در اختیار هئیت رئیسه و همچنین کمیسیون ها قرار خواهد داد تا همه در جریان آن قرار بگیرند و نقطه نظرهای خود را در خصوص آن بیان کنند.

سروری با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا جلسه فوق العاده ای با نماینده های مختلف برگزار کنیم تا با این امر بتوانیم برای محور 17 شهریور به یک نقطه نظر مثبت برسیم، گفت: بعد از بررسی نهایی در خصوص باز شدن محور، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار