۳۴ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شادگان فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: ستاد غنی سازی اوقات فراغت این شهرستان به اهتمام مسئول دبیر خانه کانون های مساجد و همکاری مسئولان کانون های مساجد شهرستان شادگان مقدمات برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی را انجام داده اند.

سعید جنامی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و معنوی مساجد هستند و نقش مهمی را بر عهده دارند و در واقع مرکز جاذبه حضور جوانان، نوجوانان و افراد مستعد درفضای معنوی و دینی مسجد هستند.

وی گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهرستان شادگان وجود دارد که از میان این کانون ها در سطح شهر و روستاهای شهرستان تفاهمنامه برای برگزاری فعالیت و کلاس های اوقات فراغت امضا شده که کانون های مذکور خوشبختانه در حال فعالیت در این زمینه هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزاری این کلاس ها را با اهداف ترویج و تعمیق آموزه ها و ارزش های اسلامی بین جوانان و نوجوانان قلمداد کرد و افزود: کلاس های روخوانی، روانخوانی، حفظ، قرائت اذان، تفسیر معارف اسلامی، کلاس های هنری و... از جمله کلاس هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت اعضای کانون های مساجد و علاقمندان شهرستان در نظر گرفته شده است.

جنامی، گفت: در جریان بازدیدهای مستمر از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، مسائل و مشکلات آن‌ها طرح و برای ارتقای کمی و کیفی عملکرد آن‌ها و جذب بیشتر جوانان به این کانون‌ها، راهکارهایی ارائه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.