مبارزه با فیش‌های حقوقی نجومی آغازی بر نهضت جدید مبارزه با اشرافی‌گری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: مبارزه با فیش‌های حقوقی نجومی آغازی بر نهضت جدید مبارزه با اشرافی‌گری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی به‌مناسبت سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع علیهم‌السلام توسط گروه وهابیت افزود: آل‌سعود، مروج وهابیت برای محو اسلام ناب بوده که اسلام، مذهب مقدس جعفری و روحانیت که حافظ آن است، سدی در مقابل اجانب و عمال دست‌نشانده آنهاست، سدی که اجازه نخواهد داد اجانب مطابق میل خود با کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران اسلامی رفتار کنند.


وی گفت: این رفتارها به گونه‌ای است که قرن‌ها در تلاش هستند با نیرنگ‌های مختلف خود از راه مسلط کردن عمال خبیث خود از طریق ایجاد مذاهب باطله بهاییت و وهابیت بر کشورهای اسلامی این سد را شکسته و با اسلام مقابله کنند.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان مقدس نظام ورهبری و پایان دادن به آشوب اخلال‌گران افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نباید سخن، سکوت، اقدام و حتی نوع نگرش‌تان موجب تقویت فتنه شود.

هاشمی گفت: این در حالی است که برخی دم از طرفداری از امام راحل و نظام انقلاب می‌زنند ولی از کسی که می‌گوید انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است، حمایت می‌کنند و این رسمی که سردمداران فتنه پیش گرفته‌اند به هیچ‌وجه پسندیده نیست.

وی به مناسبت روز عفاف و حجاب، بی‌حجابی را مقدمه بی‌عفتی و نابودی شخصیت والای زن عنوان کرد و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بی‌حجابی، مقدمه بی‌عفتی و نابودی شخصیت والای زن است به ‌گونه‌ای که به منظور اهمیت این موضوع خداوند متعال در آیات بسیاری از قرآن کریم از پیامبر اکرم(ص) خواستار دعوت وی از همسران، دختران و زنان با ایمان به رعایت حجاب به گونه‌های مختلف حجاب پوششی، گفتاری و رفتاری شده است.

امام جمعه شهرک طالقانی در فراز دیگری از خطبه‌های خود، مبارزه با فیش‌های حقوقی نجومی را آغازی بر نهضت جدید مبارزه با اشرافی‌گری و فساد اداری دانست و گفت: با وجود برخوردهای قهری همچون، عزل مدیران متخلف، برخورد و بازگشت مبالغ به بیت‌المال در برخورد با آنان نمی‌تواند سلامت مالی مدیران را درآینده تضمین کند، زیرا متأسفانه در برخی موارد نواقص قانونی، عدم شفافیت مالی و اختیارات غیر ضروری برخی مدیران مشهود است.

هاشمی افزود: باید در کنار برخورد قاطع با افراد متخلف، با همت ویژه به اصلاح و تغییر قوانین و ساختارهای مالی پرداخت و همچنین شفافیت و نظارت مدیران را افزایش داد تا برای همیشه پرونده فساد اقتصادی در کشور مختومه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.