پرداختن رسانه ها و صداوسیما به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شادگان گفت: حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و به ویژه جوامع اسلامی مطرح است و همواره این دو واژه در کنار هم به کار برده می ‌شوند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان وضعیت شهرستان شادگان در خصوص عفاف و حجاب را مطلوب دانست و افزود: حفظ و صیانت از خانواده معطوف به حجاب و عفاف است.

وی گفت: اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما می‌تواند نقش مؤثری در ترویج، تبیین و توسعه فرهنگ حفظ عفاف و حجاب در جامعه ایفا کند.

امام جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود به ۱۸ تیرماه به عنوان روز ادبیات کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: نامگذاری این روز اهمیت ویژه ادبیات در بین کودکان و نوجوانان را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام شرفی گفت: ترویج روحیه کار، توجه به آرمان‌ها و آرزوهای دست یافتنی و منطبق با فرهنگ دینی، تقویت خودباوری و ایمان از اولویت‌های ادبیات کودک و نوجوان است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها نماز جمعه به ۲۳ تیرماه روز همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام و رهبری انقلاب اشاره کرد و افزود: حماسه ۲۳ تیرماه، فتنه ۷۸ را خنثی کرد و مردم دفاع جانانه‌ای از ولایت فقیه و نظام اسلامی داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، نمازجمعه ، خطبه ، عفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.