عضو مجلس خبرگان رهبری:

رسانه ملی باید نقش مطالبه گری مردم را داشته باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز پایبندی به اقتصاد مقاومتی پایبندی به آرمان های انقلاب است و اگر بخواهیم گفتمان کشور گفتمان امام و رهبری باشد باید به اقتصاد مقاومتی پایبند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در همایش مدیران کل صدا او با اشاره به شعار نشست مدیران مراکز صداوسیمای استانهای کشوربا عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزود: مفاهیم اقتصاد مقاومتی همواره به عنوان ارزش در مبانی اقتصادی آن هم نه در سخن و گفتار بلکه در عمل مطرح است که تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و ابعاد مختلف آن برعهده صدا و سیما است.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید مخاطیان سیاست های اقتصاد مقاومتی مشخص شود و همه با توجه به شرح وظایفشان مسوول هستند که صدا و سیما باید سیاست ها و وظایف اقتصاد مقاومتی را با رویکرد مخاطبان مشخص کند .


حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت : رسانه ملی صداوسیما هم باید نقش مطالبه گری مردم را داشته باشد و سخن مردم را بگوید و هم روحیه پاسخ گویی را برانگیزد ؛ هم حیثیت افراد و سازمان ها و ارگان ها را حفظ کند و هم در انعکاس و نشان دادن کاستی ها و کوتاهی ها و اعتماد سازی در مردم تلاش کند زیرا اعتماد مردم در کارآمدی نظام بسیار موثراست و این اعتماد نباید خدشه پیدا کند.


وی افزود: باید در این امور اولویت را بررسی کرد و تقدم را مد نظر گرفت ؛ همه جا معیار، مصلحت نظام مقدس اسلامی و جکومت است و باید منافع نظام و کشور در برابر منافع اشخاص مد نظر باشد و مردم باید بدانند این نظام با فساد کنار نخواهد آمد .


عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد : فقر، فساد و تبعیض زیبنده اقتصاد و جامعه ما نیست و باید همه بخش ها به بگونه ای عمل کنند که فساد در جامعه لانه نکند و با برخورد با افراد فاسد سازو کارها و زمینه های فساد از میان برود.


حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: آنچه از زندگی مردم گره گشایی می کند در گروی سیاست های اقتصاد مقاومتی است ؛ مشکل فقر و بیکاری در جامعه را سیاست های درست پولی و مالی ، واردات و صادرات حل می کند


وی افزود: صداوسیما در این میان نقش موثری را ایفا می کند که افزون بر برخورداری از آگاهی به موقع گستره و حوزه و نفوذ انقلاب اسلامی را در جوامع اسلامی روز به روز گسترش میدهد .


حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به نقش موثر صدا وسیما در انعکاس حال و هوای حرم رضوی در ماه مبارک رمضان برای همه آرزومندان در جهان اسلام گفت: انعکاس معنویت و روحانیت این بارگاه منور و ملکوتی به ویژه در افطار و سحر در مردم بسیار قابل قدردانی است و امید که به برکت وجود این بارگاه منور مشکلات و آسیب های فرهنگی ، اقتصادی و ناهنجاری های جامعه برطرف شود .

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار