مجموعه «دورهمی» ظهر امروز ميزبان جمعی از خبرنگاران رسانه و مطبوعات شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه «دورهمی» ظهر امروز پیش از ضبط بخش‌های نمایشی ميزبان جمعی از خبرنگاران رسانه و مطبوعات شد اما مهران مديری و سيامک انصاری به عنوان كارگردان و بازیگر در جمع خبرنگاران حاضر نشدند.

در اين جمع صميمی بازيگران بخش نمايشی اين برنامه از ايفای نقش خود و تغيیر در ساختار نمايشی گفتند.
 
به عنوان اولين بازيگر رامين ناصر نصير مقابل خبرنگاران نشست و سپس امير جنانی، ليلا ايرانی، مهران رنج بر و اليكا عبدالرزاقی از نقش آفرينی خودشان گفتند.

همچنین در این جمع رامین ناصر نصیر به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در «دورهمی» گفت: از یک مقطعی به بعد و دو ماه پیش از تغییرات در دورهمی قرار شد ساختار نمایشی و داستانی این مجموعه عوض شود و چند شخصیت دیگر به نمایش اضافه گردد. این لطف دوستان بود که من را انتخاب کرده و از من دعوت شد تا در خدمت دوستان باشم.

وی در ادامه پیرامون حواشی و ارزیابی بخش نمایشی بیان کرد: نظرات و بازخورد مردم متفاوت است. تعدادی در این دو هفته اخیر بیشتر به بخش نمایشی جذب شده‌اند. ما در هفته‌های اول شخصیت‌های نمایشی را معرفی کردیم و این منطقی است که بار کمدی آن کمتر باشد و از این جا به بعد مهم است که نمایش جا افتاده و با اتفاقات کمدی مهم‌تری روبرو می‌شود.

ناصر نصیر از اغراق در شخصیت‌های نمایشی گفت: همیشه از جانب بازیگرها اغراق و یا تغییرات کلی صورت نمی‌گیرد و این تغییرات از جانب بازیگر خیلی جزئی و در حد ریزه‌کاری‌های شخصیت‌پردازی است و انجام می‌شود. در واقع ما در زمان تمرین آن قدری قرصت نداریم که بخواهیم دیالوگ‌ها تغییر بدهم و یا به شکل دیگر اغراق به شخصیت نمایشی اضافه کنیم.

وی درباره تیم نویسندگان و خداحافظی مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله اظهار داشت: تیم نویسنده‌های ما در حال حاضر همان گروه سابق نویسندگانی هستند که به سرپرستی آقای قاسم‌خانی و ژوله کار می‌کردند. پیش از این سرپرست گروه نویسندگان آقای قاسم‌خانی بود که از مجموعه خداحافظی کرد و دو ماه پیش هم امیرمهدی ژوله به دلیل خستگی و اجرای نمایشی که این روزها دارد از همکاری با «دورهمی» کناره‌گیری کرده و امیدواریم که دوباره بعد از اجرای نمایش و رفع خستگی به این مجموعه برگردد.

این بازیگر با بیان اینکه هنوز فرصت آن را پیدا نکرده‌ که دورهمی را ببیند،‌ عنوان کرد: من از ابتدای کار تا به امروز موفق به دیدن یک یا دو قسمت شده‌ام، متأسفانه بعد از شروع سال 95 درگیر اجرای تئاتر بودم و نمی‌توانم در حال حاضر قیاسی نسبت به سری قبل و حال حاضر این مجموعه تلویزیونی داشته باش اما برنامه «دورهمی» تا به امروز جزء معدود برنامه‌های تلویزیونی است که در کنار «خندوانه» دیده شده و با استقبال خوبی از جانب مردم روبرو شده است.

ناصر نصیر در پایان در خصوص ساختار و تجربه متفاوت بازی در «دورهمی» خاطرنشان کرد: من هم تجربه کار تئاتر دارم و هم در تصویر و قاب تلویزیون بازی کرده‌ام اما «دورهمی» یک تجربه متفاوت است که در همان لحظه بازخورد از تماشاگران حاضر در استودیو می‌گیریم و دوباره بعد از پخش مخاطبان گسترده‌ای پشت قاب تلویزیون کار را می‌بینند و این کار را برای ما کمی سخت‌تر می‌کند که هم در لحظه برای دوربین و هم برای تماشاگران بازی کنیم.

همچنین در ادامه این جمع صمیمی، امیر جنانی یکی دیگر از بازیگران «دورهمی» در خصوص همکار‌ی‌اش با مهران مدیری گفت: پیش از این همکاری من با آقای مدیری از یک تک سکانس «در حاشیه 1» رقم خورد و دوباره «در حاشیه 2» با گروه کارگردانی ایشان بودم و خیلی خوشحالم که تجربه سومم را با گروه بازیگری «دورهمی» رقم می‌زنم.

وی درباره ایفای نقش و شخصیت‌پردازی خود در این مجموعه بیان کرد: شخصیت من به همراه مهران رنج‌بر نماینده دو جوانی است که در روزمره و روزگار خودمان به وفور می‌بینیم و این دو کاراکتر جوان‌هایی را نشان می‌دهد که هیچ آینده کاری مشخصی ندارند و در لحظه زندگی می‌کنند.

سروش جمشیدی از دیگر بازیگرانی است که با نام «قیمت» به سری دوم نمایشی این مجموعه اضافه شده است، در خصوص بداهه‌گویی‌ها و تکه کلام‌های خود گفت: بداهه‌گویی وجود ندارد و دیالوگ‌ها متکی بر متن است اگر هم در جایی کلمه‌ای با جمله‌ای بداهه اضافه کنم پیش از تمرین و ضبط با آقای مدیری هماهنگ می‌کنم.

وی از تفاوت شخصیت نادر در مجموعه تلویزیونی «در حاشیه 2» و نقش خود در «دورهمی» گفت: من خودم سعی کردم که در «دورهمی» عملکردی متفاوت‌تر داشته باشم. برای «دورهمی» آقای مدیری همان بازی و همان ایده شخصیت نادر را از من خواستار شد ولی باید بگویم که «قیمت» همان نادر «در حاشیه» نبود و خیلی متفاوت‌تر است.

جمشیدی از ساختار سخت و متفاوت «دورهمی» گفت: قبل از اینکه وارد این مجموعه شوم سختی کار برایم ملموس نبود اما «دورهمی» ساختار و ایده جدیدی را پیش گرفته است و بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که ما در تلویزیون می‌بینیم. ما به عنوان بازیگر از سویی باید برای مخاطبان تماشاگر اجرا کنیم و هم بینندگان تلویزیون را با بازی و دیالوگ‌هایمان راضی نگه داریم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در حاشیه 2» در پایان در خصوص شناخت و سبک و سیاق کار کردن با مهران مدیری توضیح داد: هر کس در کار  کارگردانی سبک و سیاق خودش را دارد و مهران مدیری هم با توجه به اینکه نوع کمدی را به خوبی می‌شناسد جدیت خودش را در کارها دارد. من از پیش نوع کمدی مدیری را می‌شناختم و تفکر و جنس طنز او را دوست داشتم.

مهران رنج‌بر دیگر بازیگر این مجموعه تلویزیونی در خصوص بازی خودش بیان کرد: پيش از اين با شخصيت های تراژدی و جدی كار كردم و تجربه تصوير در ژانر كمدي نداشتم و حضورم در دورهمي ترسناك و هيجان انگيز بود.

وي ادامه داد: كار كمدي يكي از سخت ترين كارهاي دنيا است و در كنار بقيه دوستان سيامك انصاري، مهران مديري و غيره خود را كمدين نميدانم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۷ تير ۱۳۹۵
واقعا اقای مدیری حق داره در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکند.
آخرین اخبار