مسابقات بسکتبال دسته دوم پسران دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بروجرد برگزار شد با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این مسابقات 10 تیم از استانهای لرستان، تهران، اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان، گلستان، کرمان، البرز و سمنان در دو گروه 5 تیمی به مدت یک هفته به رقابت پرداختند.
درمسابقات نیمه نهایی بسکتبال دسته دوم پسران دانشگاه آزاد اسلامی تیمهای آذربایجان غربی و اصفهان با غلبه بر حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند. در این مرحله تیم آذربایجان غربی با نتیجه ۶۸ بر ۶۳ از سد تیم گلستان گذشت و تیم اصفهان با نتیجه ۸۰ بر ۷۱ بر تیم البرز غلبه کرد.
در فینال این مسابقات نیز تیم اصفهان با غلبه بر آذربایجان غربی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. در این مسابقه تیم اصفهان در یک بازی مهیج وپایاپای با نتیجه ۷۵ - ۷۱ بر آذربایجان غربی غلبه کرد.
در دیدار رده بندی نیز تیم گلستان با نتیجه ۶۷ بر ۳۸ تیم البرز را از پیش رو برداشت. بدین ترتیب دو تیم اول و دوم این مسابقات اصفهان و آذربایجان غربی به لیگ دسته اول راه یافتند.

4تیم بر‌تر مسابقات که به مرحله نیمه نهایی رسیدند سهمیه ورود به مسابقات المپیاد ورزشی که اسفند سال جاری برگزار می‌شود را به دست آوردند.
جام اخلاق این مسابقات نیزکه از 20 تیرماه به مدت یک هفته برگزار شد به تیم قهرمان، یعنی اصفهان تعلق گرفت.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.