استاندار خراسان رضوي گفت:المپیاد ورزشی دانشجویان فرصتی برای تحقق اتحاد و انسجام ملی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در آیین افتتاح سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش دختران در دانشگاه فردوسی مشهد جوهره ورزش را رشد اخلاقی و نهادینه کردن فرهنگ جوانمردی عنوان كرد و اظهار داشت:هر کدام از شرکت کنندگان به عنوان نماینده استان خود فضا را برای توسعه همدلی و نمایش اخلاق جوانمردی و قهرمانی فراهم می کنند.

وي با اشاره به میزبانی این مسابقات توسط دانشگاه فردوسی مشهد، افزود: از چند ماه گذشته شبکه دانشگاهی استان با همراهی دستگاه های اجرایی زمینه را برای بهره گیری حداکثری از امکانات موجود و برگزاری پربار مسابقات فراهم کرده اند.

استاندار خراسان رضوی برگزاري اين المپياد راددر آستانه مشهد 2017 به عنوان یک فرصت برای توسعه دیپلماسی عمومی دانست و تاكيد كرد:بايد از برگزاری این مسابقات در آینده به صورت بین المللی بهره برد.

رشیدیان افزود: برگزاری این مسابقات زمینه در فضایی صمیمانه با داوری عادلانه خاطرات خوشی را برای شرکت کنندگان رقم زده و همچنین زمینه را برای شناسایی استعدادها برای ورزش های قهرمانی و در سطوح بالاتر فراهم کند.

سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور از 28تیر تا 19مرداد در دو بخش دختران و پسران به صورت جداگانه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.