معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد گفت: این شهرستان مرزی با ۸۰ شعبه اخذ رای، آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است.

محمدرضا رضایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شهرستان مرزی تایباد آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارد و همه امکانات اجرایی و زیرساخت‌های ارتباطی، اینترنتی، تدارکاتی و امنیتی مهیا شده اند.

وی افزود: در این شهرستان ۸۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی پیش‌بینی شده که از این تعداد ۶۷ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد ادامه داد: تعداد ۳۰ شعبه ثابت اخذ رای برای شهر تایباد، ۶ شعبه برای شهر کاریز، ۶ شعبه برای شهر مشهدریزه و ۳۸ شعبه نیز برای روستا‌های این شهرستان درنظر گرفته شده است.

رضایی بیان کرد: هزار نفر جزء عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان هستند که شامل اعضای شعب اخذ رای، نیرو‌های امنیتی و انتظامی، تدارکاتی، حمل‌ونقل، فناوری اطلاعات و هیئت‌های نظارتی می‌شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: از زمان آغاز فرایند برگزاری دور اول انتخابات تا امروز، همه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی به صورت حضوری و مجازی داده شده و این شهرستان آماده برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد گفت: همزمان با برگزاری انتخابات ۲۳ دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم دختر و پسر، به عنوان ناظر افتخاری، در کنار دیگر ناظرین بر روند این رویداد سیاسی در شهرستان مرزی تایباد نظارت می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۶۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان از فرهنگیان هستند که به عنوان اعضای شعب و نیز در هیئت‌های نظارت و اجرایی مشغول فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: چهار اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت باید سرلوحه کار همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات قرار گیرد و از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار