رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی گفت: ایجاد هسته های پایلوت با حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران با هدف ارتقای سطح علمی کشور انجام می شود.

نصرت اله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت‌های بنیاد ملی علم ایران اظهار داشت: برای استفاده از کل ظرفیت‌های داخل و خارج از کشور نیاز به توسعه کمی و کیفی داشته و این بنیاد با در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی قبل از تولد نوزاد تا فراغت از دانشگاه در تلاش است استعدادهای افراد را بیش از پیش شکوفا کند.

وی ادامه دارد: تصمیم به ایجاد هسته‌هاي علمي در دانشگاه‌ها داریم و در حال حاضر به صورت پايلوت 21 هسته ایجاد شده است. همچنین در نظر داریم این حمایت را به كل دانشگاه‌هاي كشور گسترش دهیم تا با تشکیل هسته‌های علمی مذهب را در دانشجويان تقويت كنيم و ميزان مهاجرت نخبگان به خارج از كشور كاهش یابد.

ضرغام یاد آور شد: با توجه به پتانسیل های صندوق حمایت از پژوهشگران و دانشگاه شهید بهشتی، پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران بسیار کارگشا بوده و سبب ارتقای رشد علمی در کشور می شود.

وی تاکید کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ، می توانیم ارتباطات علمی را تقویت کرده و از حمایت های صندوق بهره مند شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار