همدان؛

پایین بودن روند مطالعه طرح های راه و شهرسازی استان همدان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان ازسرعت پایین مطالعه در برنامه های راه و شهر سازی انتقاد کرد.

پایین بودن روند مطالعه طرح های راه و شهرسازی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود عراقی در کمیته عمرانی و انرژی ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: حجم بالای کار ادارات نباید آنان را از سرعت مطالعه و بررسی کار های تحقیقاتی مغفول کند انجام کارهای مطالعاتی در این زمینه میتواند گام موثری در انجام پروژه های بزرگ و صرفه جویی اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 99 درصد جمعیت روستایی استان از راه آسفالت برخوردار هستند گفت: با تکمیل 84 کیلومتر از راه های باقی مانده صد درصد جمعیت روستایی استان از راه آسفالت بهره مند می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان 4 خطه کردن راه علیصدر به همدان را بسیار مهم دانست و عنوان کرد : برای توسعه گردشگری نیازمند اجرای پروژه های بزرگی در زمینه راه و شهرسازی هستیم.

همچنین وی به نبود اولویت بندی در فعالیت های محیط زیست اشاره و عنوان کرد : سازمان محیط زیست باید ادارات را مکلف به اجرای قوانین حفاظت از محیط زیست کند ونباید وظیفه حفظ محیط زیست تنها بر عهده سازمان های مردم نهاد باشد.

رودباری مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این کمیته با اشاره به اینکه در استان همدان 2 هزار مسکن مهر فاقد متقضی است گفت: به زودی شرایط مسکن مهر در این ساختمان ها برداشته و به صورت خصوصی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.