مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: هدایت تحصیلی هوشمندانه داوطلبان با هدف آگاهی بخشی و راهنمایی ومشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از قزوین ؛ بهروز رحمانی ، یکی دیگر از دلایل تشکیل این کمیته را حساسیت وسردرگمی برخی والدین در ایام انتخاب رشته بیان کرد وگفت: هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی به نوعی کمک و آگاهی بخشی به دانش آموزان و متقاضیان به هنگام  انتخاب رشته است.

رحمانی با اشاره به اعضای تشکیل دهنده کمیته اطلاع رسانی واحد تاکستان  افزود: این کمیته شامل نمایندگانی از حوزه‌های آموزش، پژوهش، دانشجویی و فرهنگی، حراست، اداری مالی و پزشکی است و با مسئولیت مدیر روابط عمومی تشکیل‌شده .

مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان خاطرنشان کرد: این کمیته مانند سال‌های گذشته باهدف راهنمایی بیشتر داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها اقدام به دایر کردن دو دفتر مشاوره در داخل شهر و دانشگاه با حضور کارشناسان مجرب از آموزش و نیز کارشناسانی که در مؤسسات کنکور با دانش آموزان در ارتباط هستند وظیفه راهنمایی داوطلبان را به عهده دارند.

رحمانی اضافه کرد: همچنین همایشی یک روزه با حضور کار‌شناسان آموزش و مدیران گروه‌های درسی و استادان هر رشته و کارشناسانی که به ثبت‌نام و هدایت تحصیلی داوطلبان مرتبط هستند در یکی از سالن های مهم شهر یا در دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد : همچنین کارشناسانی از دانشگاه چند روز متوالی در همه مناطق به ویژه نقاط محروم حضور خواهند یافت تا اکثریت داوطلبان از این امکانات بهره مند شوند.

رحمانی از خانواده ها دعوت کرد با بازدید از دانشگاه و حضور درهمایش هدایت تحصیلی که زمان آن اواسط مرداد ماه است گامی در شناخت محل تحصیل وتوجه بیشتر به آینده فرزندان خود بردارند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان دارای بیش از ۱۴۰ رشته متنوع در مقاطع و گرایش‌های مختلف و به ویژه در تحصیلات تکمیلی است و تا کنون بیش از ۳۶ هزار دانش آموخته و فرهیخته تربیت کرده .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار