مشهد؛

تمامی مسولان باید به مر قانون عمل کنند

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: منشأ بسیاری از جرایم و اختلافات خانوادگی عدم رعایت عفاف و حجاب است وتمامی مسولان باید به مر قانون عمل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،غلامعلی صادقی در جلسه شورای دستگاه های نظارتی استان خراسان رضوی با اشاره به لزوم پایبندی تمامی آحاد جامعه به موازین قانونی و شرعی گفت: شورای دستگاه های نظارتی اقدامات مسئولان و دستگاه ها در زمینه عفاف و حجاب را رصد و ارزیابی کرده وبر این اساس اقدامات قانونی لازم را معمول خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت موجود در قانون در این زمینه خاطر نشان کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه عفاف و حجاب در قانون وجود دارد و باید با بهره گیری از تمامی این ظرفیت ها در راستای سالم سازی جامعه گام برداشته و مروج الگوی بی نظیر شیعه بویژه در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به برنامه ریزی دشمنان با هدف ضربه زدن به ملت عزیزمان خاطر نشان کرد: دشمن با حداکثر توان و سرمایه گذاری عظیم در حوزه جنگ اعتقادی و شبیخون فرهنگی علیه مردم ما بویژه جوانان وارد شده و نباید در این زمینه در آینده غفلت کنیم.

صادقی افزود: دستگاه های متولی در زمینه مسائل فرهنگی باید با مظاهر علنی فساد طبق قانون برخورد کنند و در این زمینه برای دستگاه ها وظایف مختلفی مشخص شده و برآنیم که با مسئولانی که در این زمینه به وظایف قانونی خود عمل نکردند برخورد صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: براساس مستندات موجود منشأ بسیاری از جرایم و اختلافات خانوادگی که به طلاق منجر می شود عدم پایبندی به موازین شرعی و اخلاقی و عدم رعایت عفاف و حجاب است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: باید به مسائل مربوط به سبک زندگی ایرانی -اسلامی که توسط مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» مطرح شد توجه کنیم و آحاد جامعه بویژه مسئولان و سازمانهای متولی باید تلاش مضاعفی در زمینه رشد فضائل اخلاقی در مناسبات فردی و اجتماعی داشته باشند.

صادقی افزود: اقدامات مجموعه قضایی در حوزه های مختلف از جمله در زمینه مسائل اجتماعی و عفاف و حجاب در دو حوزه پیشگیری و برخورد ساماندهی شده و به عقیده ما کوتاهی های صورت گرفته توسط مسئولان و نهادی های ذی ربط باید به سرعت جبران شود چه انکه این مهم خواسته بحق مردم شریف و مؤمن وخاندان معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.