فراخوان کمیته هنری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در پنج بخش هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی و کاربردی، هنرهای نمایشی، هنرهای موسیقایی و مطالعات هنر منتشر شد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش دانشگاهی این جشنواره، امسال به نحوی متفاوت از سال گذشته به صورت یکپارچه و ملی کار خود را آغاز کرده است. یکی از مهم‌ترین رویدادهای این دوره در بخش کمیته هنری این است که برای اولین بار به صورت جامع در تمامی رشته‌های هنری با رویکردی نوین برگزار می‌گردد.

گستردگی این جشنواره موجب شده است تا چهار دانشگاه هنر کشور برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره به همکاری با یکدیگر بپردازند. دانشگاه هنر تهران، دانشگاه هنر اصفهان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و دانشگاه هنر شیراز امسال گردهم آمده‌اند تا در بستر فضای آکادمیک با بهره‌گیری از تجربه اساتید و روحیه پویای دانشجویی، پلی تازه بین هنر و آموزه‌های هشتمین پیشوای شیعیان، که همواره بر حضور مؤثر اجتماعی و نواندیشی تأکید داشته‌اند، ایجاد نمایند.

دبیرخانه کمیته هنری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تا تاریخ 25 مهرماه سال جاری پذیرای آثار دانشجویان هنرمند است.


برای دریافت فراخوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار