یک روزنامه فلسطینی به نقل از منابع دیپلماتیک، از وجود هشدارهایی درباره احتمال وقوع حملات تروریستی در برخی کشورهای عربی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوا ؛ روزنامه المنار فلسطین از وجود هشدارهای درباره اجرای حملات تروریستی سخت و دردناک، که به برخی پایتخت‌های کشورهای آسیا رسیده است، خبر داد.

این روزنامه همچنین گزارش داد: وزارت خارجه برخی کشورها به اتباع خود درباره سفر به کشورهای مشخصی هشدار داده‌اند.

 منابع دپیلماتیک به المنار اعلام کردند: این هشدارهای اطلاعاتی، سبب شده است که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از اتباع خود بخواهند که به برخی کشورهای خاورمیانه شامل ترکیه، لبنان، اردن و عربستان سفر نکنند. هشدارها در ترکیه و عربستان مشخص، اما درباره دیگر کشورها مبهم است.

این منابع بیان کردند: این هشدارها، از وجود شبکه های تروریستی در ترکیه و عربستان و اینکه قصد اجرای عملیات مسلحانه سخت علیه مسئولان ارشد این کشورها، منافع آنها و کشورهای غربی و سفارتخانه ها و شرکتها و پایگاههای نظامی را دارند، حکایت دارد.

منابع دیپلماتیک در گفتگو با المنار فاش کردند: برخی کشورهای منطقه در آستانه حوادث خونین قرار دارند. این حوادث خونین در واقع بازتاب تروریسم پروری و سیاست های تروریستی است که برخی کشورها منطقه و بین المللی، علیه ملتهای عربی به ویژه در سوریه، عراق و یمن دارند.

این رسانه به نقل از منابع دیپلماتیک آورده است: طی هفته های اخیر، دیدارهای اطلاعاتی میان برخی کشورها با هدف دامن زدن به اقدامات تروریستی در برخی کشورها مانند مصر برگزار شده است و قطر و ترکیه از گروههای تروریستی در سینا مصر حمایت می کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار