تیم فوتسل ارژن شیراز موفق شد در اولین نمایش لیگ برتری خود در بازگشت از لیگ یک مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجمین بازی از هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران امروز در ورزشگاه شهید ابوالفتحی شیراز تیم فوتسال تاسیسات دریایی مدافع عنوان قهرمانی مقابل تیم ارژن شیراز قرار گرفت.

ارژن شیراز ۴ – تاسیسات دریایی تهران ۲

گلزنان:فرشید شبانی ۲ و میثم برمشوری و رضا جوانبخت ( ارژن) ، مجید حاجی بنده و محمدرضا سنگ سفیدی ( تاسیسات )

ارژنی ها که سه فصل از لیگ برتر فوتسال ایران دور بودند و انصافا جای خالیشان در این دسته حس می شد در این دیدار قدرتنمایی کردند و موفق شدند تیم اسیایی تاسیسات دریایی را با وحید شمسایی شکست دهند. در این دیدار تیم تاسیسات توسط سنگ سفیدی زودتر به گل رسید و از میزبان پیش افتاد اما شاگردان حمید کمالی به خوبی به این گل واکنش نشان دادند و با زدن گل تساوی نیمه اول را نباختند تا بازی در این نیمه با تساوی به پایان برساند.

در نیمه دوم اما ارژنی ها خودنمایی کردند و بدون ترس از نام حریف نامدار و بزرگ خود تلاش خود را به کار بستند و با زدن سه گل یاران شمسایی را غافلگیر کردند. در ادامه تاسیساتی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند بازی را پنج نفره با سیستم پاورپلی دنبال کردند و توانستند توسط حاجی بنده اختلاف را به حداقل برسانند اما شبانی در دقیقه پایانی گل سرنوشت ساز بازی را زد تا خیال هواداران شیرازی که سه سال دلتنگی را با حضور همه جانبه و مملو خود در ورزشگاه نشان دادند راحت کرد. ارژنی ها با این برد نشان دادند برای بقا به لیگ برتر نیامده اند و میخواهند بار دیگر در فوتسال حرف برای گفتن داشته باشند اما تاسیساتی ها که در یک ماه اخیر جام باشگاههای جهان و اسیا را با وضع بدی از دست دادند در این دیدار هم ناکام ماندند تا نشان دهند برای لیگ جدید مشکلات خاصی خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار