رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع سیل در 7 استان کشور خبر داد و گفت: در 6 روز گذشته به 1426 نفر سیل زده امدادرسانی شده و متاسفانه 4 نفر جان خود را از دست داده اند.

مرگ 4 نفر در سیل 7 استان/ امدارسانی به بیش از 1400 سیل زده تاکنونرئیس سازمان امداد و نجات در گفت وگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،از وقوع سیل در 7 استان کشور خبر داد.

وی گفت: از چهارم مرداد تاکنون سیل در استان های سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان، گلستان،خراسان رضوی ، خراسان جنوبی و سمنان خساراتی را وارد کرده و 20شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، مهرستان، داراب، شیراز،نی ریز، فسا، جیرفت، ارزوئیه، ساردوئیه، بافت، زرند، راین، شهداد، بردسیر، گرگان، مینودشت، شاهرود،نیشابور و خوسف را متاثر کرده است .

رئیس سازمان امداد و نجات یادآور شد: در این مدت  1426 نفر  از سیل زدگان امدادرسانی شده و 331 نفر نیز به صورت اضطراری با برپايي 66 دستگاه چادر اسکان داده شده اند.

وی افزود: در این مدت 21 نفر نیز از مرگ نجات یافته و توسط امدادگران به مناطق امن منتقل شدند .

به گفته چرخساز 5 نفر نیز تاکنون به مراکز درمانی منتقل شده اند و از 19 واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است.

چرخساز اظهار داشت: همچنین تاکنون  88 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و  269 تخته پتو، 136 تخته موكت و 700 قوطي كنسرو ميان سيلزدگان توزيع شده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
برای خانواده سیل زده ،چاودر عشایری،لوارم آسپزی ،لوازم خواب ،لوارم چای خوری ،، گاز منبه ببرید، ودستسویی چادوری بسازید ، لوازم برقی مانند یخچال وپنگه ببرید
آخرین اخبار