مدیرکل استاندارد استان خوزستان از توقیف یک مرکز تولید غیرمجاز پودر ماشین لباسشوئی در شهرستان دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده اظهار کرد: در راستای بازرسی از مراکز تولید و عرضه مواد شوینده، ضدعفونی کننده، یک واحد تولیدی غیرمجاز واقع در شهرستان دزفول که در منزل مسکونی در شرایط کاملا غیربهداشتی و ناسالم اقدام به تولید، بسته بندی و عرضه مواد شوینده (پودر ماشین لباسشوئی) نامرغوب و جعل نشان استاندارد بر روی این محصولات می کرد، توسط کارشناسان این اداره کل توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

دهدشتی زاده افزود: خانواده ها باید در نظر داشته باشند محصولات بهداشتی آرایشی و مواد شوینده و ضدعفونی کننده خود را از فروشگاه های معتبر و مجاز و دارای نشان استاندارد خریداری کنند.

وی بیان کرد: با استناد به ماده ۱۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران چنانچه مسئولان واحدهای تولیدی، خدماتی و عرضه کنندگان و فروشندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری از ورود بازرسان استاندارد جلوگیری به عمل آورند و یا از انجام بازرسی و نمونه برداری ممانعت کنند، جرم محسوب شده و به دستور مقام قضایی محل پلمب و مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان از مردم خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.