سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: ملی پوشان در شرایطی هستند که بیش از انتظار کادر فنی تیم ظاهر شدند.

ایران منش:آمادگی ملی پوشان بیش از انتظار استمریم ایران منش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: نفرات اصلی تیم در اردویی که برگزار شد آمادگی بالایی از خود نشان دادند و می توان گفت فراتر از انتظارات کادر فنی عملکردند.

وی ادامه داد: وضعیت تیم ملی در حدی است که می توانیم به صعود از دور مقدماتی امیدوار باشیم.البته این نخستین تجربه تیم ملی بانوان است و ما در گروهی قرار داریم که دو تیم اول و دوم جهان در آن قرار دارند که این کار ما را سخت می کند.

ایران منش افزود: بازی با تیم آمریکا برای ملی پوشان راح تر است و می توان به پیروزی مقابل آن امیدوار بود اما تیم چین بسیار قوی است و تلاشمان را برای کسب امتیاز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تا زمان اعزام دو اردوی دیگر تدارکاتی در تهران خواهیم داشت.که ابتدا 17 تا 29 مردادماه تمرین می کنیم و پس از چند روز استراحت اردوی متصل به اعزام را از سوم شهریور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می کنیم.

ایران منش عنوان کرد: فیلم بازی های مسابقات چین را مورد آنالیز قرار دادیم و تمام نکات فنی به ملی پوشان گفته شد و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم ملی کار کردیم تا با آمادگی کامل و بدون استرس در ریو حاضر شویم.

وی بیان کرد: اردوی مشترک با روسیه به احتمال زیاد لغو خواهد شد چرا که به مسابقات پارالمپیک نزدیک می شویم و خیلی سخت است که به اعزام تیم ملی برای برگزاری اردوی مشترک با روسیه امیدوار باسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: شرایط بازیکنان نسبت به مسابقات جام بین قاره ای تغییر زیادی کرده و همین امر کادر فنی را نسبت به کسب نتیجه مطلوب در پارالمپیک ریو امیدوار ساخته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار