رادیو قرآن در برنامه ای جدید كه با عنوان «دریچه» روزهای پنجشنبه و جمعه بر روی آنتن می‌برد، آخرین پژوهش ها، تألیفات و فعالیت های قرآنی در فضای مجازی را معرفی می‌كند.

به گزارش  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، برنامه دریچه روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 14:30 به مدت 25 دقیقه با دو موضوع محوری از سوی گروه علوم قرآنی و با تهیه كنندگی سمیرا قنبری به روی آنتن رادیو قرآن می رود.
در برنامه روزهای پنجشنبه، بخشهای مختلفی از جمله معرفی آخرین پژوهش های قرآنی، معرفی كتاب، مقاله، پایان نامه، مجلات قرآنی، اخبار مربوط به همایش ها و كنفرانس های قرآنی به همراه گزارش از این برنامه ها پیش بینی شده است.

روزهای جمعه نیز برنامه دریچه با موضوع فعالیت های قرآنی در فضای مجازی، معرفی سایت، نرم افزارهای جدید، وبلاگ های قرآنی، معرفی موسسات موفق قرآنی و نیز آیتم بایدها و نبایدهای قرآنی كه توسط كارشناسان این حوزه ارائه می شود، به همراه گزارش تولید و هدیه شنوندگان رادیو قرآن می شود.

حسین محمدرضایی گویندگی، فریال تركاشوند گوینده راوی و زینب رازدشت نیز گویندگی بخش اخبار را در برنامه دریچه از رادیو قرآن عهده دار هستند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار