نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بر اهمیت رسالت خبرنگاران در تنویر افکار عمومی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت روز تجلیل از امامزادگان (ع) گفت: جای جای کشور ما از سرمایه عظیم بقاع متبرکه برخوردار است که هم مردم باید از ظرفیت این امامزادگان (ع) بیشتر استفاده کنند و هم مسئولان و متولیان این امر با برنامه‌ریزی جدی، این اماکن را به کانون‌های فکر و معنویت و ترویج معارف اسلامی در جامعه تبدیل کنند.

وی همچنین با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، افزود: رسالت بزرگ خبرنگاری باید با صداقت، سلامت و صحت همراه باشد.

خطیب جمعه شهرکرد اظهار داشت: البته علاوه بر صداقت خبرنگار، مسئولان نیز باید در امر اطلاع رسانی صداقت و سلامت داشته باشند.

نکونام، نظام جمهوری اسلامی را امانتی در دست مسئولان دانست و از آنان خواست: واقعیات در مسائل مختلف را به صورت شفاف و صریح برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه حساسیت‌های مقام معظم رهبری نسبت به امور مختلف به ویژه مذاکرات، حساسیت‌های دینی و اسلامی است، تصریح کرد: مسئولان باید حافظ و پاسدار نظام باشند و در حراست و صیانت از دستاوردهای آن بکوشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه های دشمن و تأکید بر اینکه دشمن اصلی ما آمریکاست، خاطرنشان کرد: دشمن تا کنون به دلیل تدابیر و درایت‌های رهبری عظیم‌الشأن و حضور مردم راه به جایی نبرده است و نخواهد برد.

نکونام تأکید کرد: مردم باید همواره و با حساسیت مراقب باشند تا دشمن نتواند در کشور نفوذ کند.

وی در ادامه خواستار تلاش بیشتر مسئولان در احیای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان در راستای اقتصاد مقاومتی و با هدف پویا کردن اقتصاد و رفع بیکاری شد.

نکونام با اشاره به 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و اهمیت فعالیت جهادی و دانش‌بنیان در جامعه، رشد علمی و فناوری و کاربردی کردن علم در کشور را از اهداف تشکیل این نهاد بیان کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار