نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن از فرهنگ حسینی هراس دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه روز گذشته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تسلیت ایام محرم و با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) اظهار داشت: برگزاری این اجتماع و تربیت هزاران کودک اسلامی سبب وحشت دشمنان اسلام می شود.

وی با تأکید بر هراس و دلهره دشمن از شعائر محرم تصریح کرد: دشمن از فرهنگ حسینی می ترسد چرا که می داند در این فرهنگ سازش و کوتاه آمدن معنایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: زنده نگه داشتن این شعائر بایستی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نکونام با اشاره به قیام تاریخی امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار (ع) برای مبارزه با بدعت گذاری در دین خدا و جلوگیری از جابجایی معروف و منکر قیام کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید اجازه دهند فرهنگ غربی در جامعه ترویج شود تأکید کرد: دولتمردان باید با تقویت معروفات در جامعه، از منکرات بکاهند.

خطیب جمعه شهرکرد یادآور شد: پرداختن به برخی کنسرت های موسیقی به عنوان سوغات غرب و به دلیل ترویج منکر، خطر بزرگی برای جامعه اسلامی است، چرا که سبب نفوذ فرهنگ غرب گرایی می شود.

نکونام، جهادگری و تلاشگری را از ویژگی های پیروان مکتب اسلام و اهل بیت (ع) عنوان و اضافه کرد: فعالان این حوزه باید زبان گویا برای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

نکونام ادامه داد: جامعه نیز باید تحمل تذکر آمران به معروف و ناهیان از منکر را داشته باشد چرا که پذیرفتن حق و نهراسیدن از زبان صریح، باعث پویایی جامعه می شود.

وی همچنین با اشاره به روز نابینایان خواستار نگاه ویژه همه مردم به ویژه دستگاه‌های اجرایی به این قشر از جامعه شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار