تیم فوتسال شهروند ساری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال از گیتی‌پسند شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ،دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 امروز در سالن پیروزی اصفهان و با استقبال خوب تماشاگران آغاز شد.

این دیدار با نمایش تهاجمی هر 2 تیم شروع شد و در همان دقایق ابتدایی ضربه مهدی جاوید بازیکن گیتی‌پسند با واکنش گلر حریف راهی اوت شد. در سوی دیگر هم علی کیایی و محمد طاهری چند موقعیت خطرناک روی دروازه گیتی‌پسند ایجاد کردند که با عملکرد خوب سپهر محمدی این فرصت‌ها برای شهروند از دست رفت.

اما در ادامه توپ و میدان در اختیار بازیکنان گیتی‌پسند بود که با پاس‌های تک‌ضرب و کار تیمی حملات بسیاری روی دروازه شهروند تدارک دیدند. در ابتدا روی اشتباه بازیکنان شهروند در پاس به عقب بلباسی و اشتباه گلر این تیم دروازه ساروی‌ها باز شد و نخستین گل به نام گیتی‌پسند رقم خورد.

بلافاصله پس از این گل، روی حرکت تیمی اصفهانی‌ها و ضربه سرضرب مهدی جاوید دروازه شهروند برای دومین بار باز شد. اما زننده گل سوم گیتی‌پسند هم مهران عالیقدر بود که در یک سوم پایانی نیمه نخست روی یک پاس عرضی و با ضربه‌ای سرکش دروازه شهروند را باز کرد. نیمه نخست با برتری 3 بر صفر گیتی‌پسند خاتمه یافت.

اما در نیمه دوم باز هم 2 تیم عملکردی خوب و تهاجمی را به نمایش گذاشتند که البته در دقایق ابتدایی این نیمه نیز فرصت‌ها هر 2 طرف از دست رفت. مهمترین صحنه در این دقایق ضربه از راه دور طاها مرتضوی بازیکن شهروند بود که پس از برخورد با انگشتان سپهر محمدی پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت تا باز هم ساوری‌ها در گلزنی ناکام بمانند.

اما در دقیقه 31 بازی روی حرکت تیمی گیتی‌پسند، پاس بغل پای عالیقدر و ضربه تمام کننده سعید افشار گل چهارم این تیم هم به ثمر رسید تا اختلاف باز هم بیشتر شود. چند دقیقه بعد باز هم روی حرکت تند و تیز جاوید و پاس این بازیکن به دهان دروازه شهروند مهران عالیقدر گل دوم خود و گل پنجم گیتی‌پسند را به ثمر نشاند.

در ادامه بازی گیتی‌پسند سیستم 5 نفره را در دستور کار خود قرار داد اما در این دقایق گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و در نهایت گیتی‌پسند این دیدار را با نتیجه 5 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار