جانشین اسبق فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت : مسئولان سیره شهید بابایی را الگوی خویش قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ امیر حبیب بقایی دربیست و نهمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی گفت: مسئولان کشور سیره شهید بابایی را به ویژه در توجه به بیت‌المال ، الگوی رفتاری خویش قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهید بابایی در استفاده از بیت‌المال به‌شدت حساسیت نشان می‌داد و امانت‌دار امینی برای این کشور بود.

جانشین اسبق فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به مردم دوستی و ساده‌زیستی این شهید، افزود: همیشه بر اساس عقلانیت و وجدان عمل می‌کرد و در مصرف بیت‌المال به‌گونه‌ای بود که ذره‌ای به آن‌ها خسارت نزند؛ تا مدیون مردم و خداوند متعال نشود.

بقایی اظهار کرد: سیره این شهید بزرگوار برای همه مردم استان و کشور الگو است و باید زندگی ایشان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: عباس از زن و فرزندانش گذشت و برای دفاع از کشورش با تمام قدرت ایستاد.

جانشین اسبق فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی مطرح کرد: شهید بابایی نمونه خاصی از یک انسان خدایی بود که به معنی واقعی کلمه اسماعیل‌گونه شهید شد؛ که این می‌تواند الگویی باشد برای جوانان این مرز و بوم.

وی با بیان اینکه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود سفارش به تبعیت از ولایت‌ فقیه و رعایت حجاب کرده‌اند، تأکید کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه این است که به پیام‌های شهیدان توجه و به آن عمل کنند؛ تا دِینی بر گردن آن‌ها نماند.

در ادامه این مراسم حاضران بر مزار سرلشکر شهید عباس بابایی و مادر و همسر وی حضور یافتند و با  قرائت فاتحه با آرمان‌های این شهید تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار