دبیر کمیته هدایت تحصیلی از انجام صدور هدایت تحصیلی 95 درصد دانش آموزان پایه دهم در سراسر کشور خبر داد.

مسعود شکوهی دبیر کمیته هدایت تحصیلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فرآیند هدایت تحصیلی و پایان یافتن آن گفت: فرآیند صدور برگه هدایت تحصیلی برای 95 درصد دانش آموزان پایه دهم به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: با اتمام زمان هدایت تحصیلی، ثبت و بررسی اعتراضات، دانش آموزان پایه دهم می توانند برای ثبت نام قطعی در رشته و شاخه مورد نظر افدام کنند.

شکوهی عنوان کرد: بخشی از دانش آموزان که فرآیند هدایت تحصیلی برای آنها انجام نشده جزو افرادی هستند که باید ابتدا در شهریورماه امتحانات جبرانی را بگذرانند و پس از آن نسبت به این فرآیند اقدام کنند.

مدیر کل دفتر امور تربیتی و مشاوره یادآور شد: فرآیند هدایت تحصیلی و تغییر مجدد در انتخاب رشته دانش آموزان در حوزه کاری معاونت آموزش متوسطه قرار می گیرد و امور مشاوره صرفا وظیفه صدور برگه های هدایت تحصیلی را بر عهده دارد.

گفتنی است، فرآیند هدایت تحصیلی از 19 تیر ماه آغاز شده و تا 10 مرداد ادامه داشته است و دانش آموزانی که نسبت به رشته انتخابی خود اعتراض داشتند، اعتراضشان مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد تا 15 مرداد ماه نتایج بررسی ها مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.