مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از آمادگی پایگاه‌های انتخاب رشته در سراسر کشور از روز شنبه خبر داد.

مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور گفت: از روز شنبه 23 مرداد 750 پایگاه‌ انتخاب رشته کنکور سراسری با همکاری سازمان سنجش در سراسر کشور برای دانش‌آموزان شروع به فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این پایگاه‌ها از مشاوران مجرب و دوره دیده با مدرک کارشناسی ارشد استفاده می‌شود، گفت: خانواده‌ها برای شرکت در این پایگاه‌ها و کیفیت کاری آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشند.

شکوهی با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها مبلغ 20 هزار تومان برای انتخاب رشته دریافت می‌کنند، عنوان کرد: برای اینکه خانواده‌ها راحت‌تر بتوانند در این دوره‌ها شرکت کنند از 20 درصد تخفیف برخوردار می‌‌شوند.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: خانواده‌ها برای انتخاب رشته دانش ‌آموزان پایگاه‌های معتبر از جمله پایگاه‌هایی که وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مشاوران پایگاه‌ها در چند روز اخیر دوره‌های تخصصی برای انتخاب رشته را تعلیم دیده‌اند، یادآور شد: در برخی از شهرها مانند تهران در یک منطقه چندین پایگاه انتخاب رشته تدارک دیده شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار