یک منبع نظامی سوریه با اشاره به اینکه نبرد در حلب ادامه دارد از جنگ روانی رسانه‌هایی که دستشان به خون ملت سوریه آغشته است، پرده برداشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنها به عملیات در جنوب حلب ادامه می‌دهند و با رشادت تمام، با گروه‌های تروریستی می‌جنگند.

این منبع بیان کرد: در منطقه دانشکده‌های نظامی نبرد سنگینی با گروه‌های تروریستی در حال وقوع است. گروه‌های تروریستی متحمل تلفات و خسارات سنگین شده‌اند و نتوانسته‌اند که محاصره اعمال شده بر تروریست‌ها در شرق حلب را بشکنند.

این منبع نظامی سوری اعلام کرد: رسانه‌هایی که در ریختن خون مردم سوریه نقش دارند و دستشان به خون این ملت آغشته است، جنگ روانی به راه انداخته‌اند و اقدام به پخش تصاویر دروغین برای تاثیرگذاری بر شهروندان و افکار عمومی می کنند.

به گفته این منبع نظامی سوری، نبرد ادامه دارد و ارتش سوریه مصمم به درهم کوبیدن تروریست‌ها و ممانعت از تحقق اهداف آنها در حلب است.

این در حالی است قرارگاه جنگ در سوریه بیان کرد: ارتش سوریه منطقه جنوب غرب حلب را منطقه نظامی بسته اعلام کرده است. ارتش در برخی مناطق خطوط دفاعی جدیدی ایجاد کرده است.

در همین حال منابع وابسته به معارضان سوری از شکستن محاصره تروریست‌ها در شرق حلب خبر می‌دهند و مدعی هستند که تروریست‌هایی که از کوی شیخ سعید در حلب آمده اند با تروریستهایی که از کوی راموسه در جنوب غرب شهر آمده اند، ملحق شده‌اند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار