نفش رسانه ها و اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه از اهمیت بسزایی برخوردار است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس علیرضا جزء قاسمی  با حضور در صدا و سیمایی مرکز زنجان ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، گفت : نفش رسانه ها و اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه از اهمیت بسزایی برخوردار است .
وی افزود : وظیفه ذاتی شرکت آب و فاضلاب تهیه و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی است که در این راستا شرکت آبفای استان با تمام توان و ظرفیت این وظیفه را به نحو احسن انجام داده و کیفیت آب خط قرمز ماست .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان: 21 شهر استان زنجان با بیش از 99 درصد جمعیت ، تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند که سرانه مصرف هر زنجانی در شبانه روز 200 لیتر می باشدکه این میزان از نرم کشوری هم بالاتر است  .
جزء قاسمی  در ادامه به اهمیت اتصال به شبکه فاضلاب اشاره و تصریح کرد: ما در بخش فاضلاب از نرم کشوری پایین هستیم و اتصال مشترکین به شبکه فاضلاب و حفظ محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .
وی ادامه داد: متاسفانه به علت عدم استقبال مردم استفاده از شبکه فاضلاب از پیشرفت خوبی برخوردار نیست که در این بین استفاده از ظرفیت رسانه ها در خصوص ترویج فرهنگ مصرف بهینه بسیار موثر است  .


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.