رییس فدراسیون هندبال گفت: مجبور هستیم با التماس و خواهش تیم ها را به لیگ برتر دعوت کنیم.

مهدوی: با خواهش و التماس تیم ها را به لیگ برتر می آوریم
ابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امیدوارم با حضور باشگاههای لیگ برتر هندبال سال 95، لیگ امسال بدون وقفه برگزار شود. ما مصوب کرده‌ایم که لیگ برتر باشگاههای کشور سال 95در تاریخی  مشخص شروع و تمام شود. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد:درسال گذشته برنامه‌های زیادی برای تیم‌های ملی داشتیم و به همین دلیل وقفه‌هایی در لیگ به وجود آمد.

مهدوی تصریح کرد: از سال گذشته برنامه‌ریزی‌های دقیقی را انجام داده‌ایم. می‌خواستیم اتحادیه باشگاه‌ها را راه‌اندازی کنیم. متاسفانه برخی باشگاه‌ها توجه ویژه‌ای به هندبال ندارند و مجبور هستیم با التماس و خواهش آنها را به لیگ دعوت کنیم.  

وی در پایان افزود:هندبال مثل والیبال موفق نیست و یا مثل فوتبال دیده نمی‌شود. امسال سازمان لیگ مجری مسابقات لیگ بود و ما هم به آنها کمک خواهیم کرد تا همه چیز دقیق باشد. 

گفتنی است: مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور سال 94 به علت  مشکلات مالی، باانصراف چند تیم بانوان و آقایان مواجه شد. در این میان با اعزام  تیم ملی بزرگسالان کشورمان به مسابقات برون مرزی لیگ در مدت طولانی برگزار و به اتمام رسید.

با توجه به مراسم قرعه کشی  و با نزدیک شدن به لیگ برتر سال 95،از حضور  تیم های مطرح لیگ هندبال خبری نیست و بسیاری از این تیم ها موفق به پرداختی سال گذشته مربیان و بازیکنان تیم نشده اند.

با توجه به این مساله و اعلام شروع لیگ برتر سال 95 از دهم شهریورماه، تا کنون قراردادی با بازیکنان و کادر فنی تیم ها بسته نشده است.

در جشن بزرگ هندبال در میان تیم ها، نام جدیدی به نام تیم استقلال اعلام شد.

متاسفانه با به وجود آمدن مشکلاتی در باشگاه استقلال و وعده مسئولان، ظاهرا از حضور این تیم جدید در لیگ هندبال امسال خبری نیست.

بیست ونهمین دوره قرعه کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد و قرعه کشی بین تیم های زیر برگزارشد.
1-مس کرمان
2-شهرداری تبریز
3-نیروی زمینی تهران
4- شهرداری ارومیه
5-برق جدید فارس
6- تیم ایکس
7-نفت و گاز گچساران
8-منیزیم فردوس
9- استقلال تهران
10- فولاد مبارکه سپاهان
11-نماینده تبریز
12-هپکو اراک

تیم های فرد میزبان هستند و پس از آن برنامه های مسابقات از سوی سازمان لیگ اعلام می شود.

به گفته مسئولان فدراسیون طی جلسات و پیگیری های انجام شده تا قبل از شروع لیگ امسال به زودی حقوق بازیکنان و مربیان از سوی باشگاه ها پرداخت می شود و  تیم های حاضر در لیگ بانوان و اقایان اعلام می شوند.

حال باید دید لیگ برتر باشگاههای هندبال کشور با کدام تیم ها در مسابقات شرکت می کند. 
 


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار