رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با انتقاد از عملکرد دولت گفت: دولت به بهانه کنترل تورم چرخ صنعت را از حرکت باز داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جبار کیانی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات مردم در زمینه معیشتی گفت: مطبوعات قویترین رکن برای توسعه استان هستند و در اتاق بازرگانی ارتباط خوبی با خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه برای رفع مشکلات مردم وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به انعکاس خوب اخبار اتاق بازرگانی توسط رسانه‌های استان گفت: اتاق بازرگانی یاسوج به هیچ جریان سیاسی تعلق ندارد و در هر دولتی به عنوان رابط قوا است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در تمام دولت‌ها در کنار آنها بود و آنها را کمک کرده است، تصریح کرد: بعد از گذشت 9 سال جوان‌ترین اتاق بازرگانی کشور هستیم و با گذشت این زمان کوتاه از عمر اتاق بازرگانی از مؤثرین‌ترین اتاق بازرگانی کشور به شمار رفته و یکی از 5 عضو موثر اتاق بازرگانی ایران هستیم.

کیانی‌پور با اشاره به برگزاری نشست‌های بخش خصوصی و دولت گفت: 24 نشست بخش خصوصی و اتاق بازرگانی برگزار شده که در سطح کشور برگزاری این تعداد نشست اتاق بازرگانی و دولت بسیار مهم بوده است.

وی از راه‌اندازی اتاق مجمع نمایندگان استان در اتاق بازرگانی خبر داد و تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های اقتصادی در این اتاق راه‌اندازی و از توان فرهیختگان استان برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به مشارکت بخش خصوصی در کارها و امورات خیر اشاره کرد و یادآور شد: اتاق بازرگانی در حوزه نیکوکاری مشارکت خوبی داشته و اقدامات خوبی هم انجام داده است.

وی تصریح کرد: حدود 200 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان را بورسیه خواهیم داد، ضمن اینکه مشارکت خوبی با کمیته امداد داریم.

این مسؤول به سفر هیأت دولت در هفته آینده اشاره کرد و گفت: در سفر دولت همه حرف‌های خود را خواهیم زد و بدون اغماض و چشم‌پوشی خواهیم گفت که کهگیلویه و بویراحمد چه مشکلاتی دارد.

کیانی‌پور از روند افزایش بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد و گفت: در دولت گذشته مشکلاتی وجود داشته است و ویرانه‌ای از دولت قبل تحویل گرفتیم چرا که پول نقد در جاهای دیگری هزینه می‌شد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به بهانه کنترل تورم چرخ صنعت را از حرکت بازداشته است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.