مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری چهار میلیون مرسولات پستی توسط پست استان جابه‌جا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جمال حسن‌زاده گفت: پست استان در سال جاری دو برنامه مهم را در دستور کار دارد که راه‌اندازی و افتتاح دفتر خدمات الکترونیک پست هوشمند همزمان با سفر هیأت دولت به استان و یا در هفته دولت یکی از برنامه‌های پست استان در سال جاری است.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دفتر خدمات الکترونیکی برای اولین بار در سطح استان و حتی در سطح کشور است که راه‌اندازی می‌شود و ارائه خدمات به صورت کاملا الکترونیکی در این دفتر صورت می‌گیرد.

وی اجرای فیبر نوری در استان را دیگر برنامه پست استان دانست و افزود: با اجرای فیبر نوری در استان گام مهمی در توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه خدمات مطلوب به هم‌استانی برداشته می‌شود.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایین بودن ترافیک مرسولات پستی در استان گفت: نبود کارخانجات بزرگ صنعتی، فروشگاه‌های تجاری و خطوط مناسب هوایی همه از عوامل کاهش ترافیک مرسولات پستی در استان است.

حسن‌زاده به جابه‌جایی مرسولات پستی توسط پست استان در چهار ماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: در چهار ماه سال جاری 877 هزار و 988 فقره مرسولات پستی جابه‌جا شد که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری چهار میلیون و 360 هزار و 800 فقره مرسولات پستی توسط پست جابه‌جا شود که تاکنون 20 درصد آن محقق شده است.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرویس پست خوش ویژه خدمات شهروندی همزمان با افتتاح دفتر خدمات الکترونیکی پست هوشمند راه‌اندازی می‌شود که با راه‌اندازی این سرویس هم‌استانی می‌توانند از خدمات ویژه آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه G.NAF یا (طرح ملی یکپارچه‌سازی آدرس ایرانیان) به خوبی در استان در حال انجام است که استان در سال گذشته رتبه دوم این طرح را کسب کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.