مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: به منظور کنترل تنش آبی چهار حلقه چاه در شهرهای دارای تنش آبی حفر و تجهیز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سیدعلی لدنی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: انجام مهندسی ارزش در شبکه توزیع آب 15 شهر استان از جمله مهم‌ترین طرح‌های اجرایی در این شرکت بود که با انجام این طرح میزان فرسودگی و اعتبارات مورد نیاز برای اصلاح و توسعه شبکه برآورد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی و اجرای راهکارهای اضطراری تأمین و توزیع آب در شهرهای دارای تنش آبی استان را از دیگر فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان در دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ساماندهی و تکمیل فاز اول طرح فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان نیز در همین مدت صورت گرفت.

وی گفت: ارتقاء رکورد مدت زمان اجرای پروژه‌های اجرایی استان از جمله طرح فاضلاب دوگنبدان، حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب در کمتر از دو ماه، احداث پروژه مخزن 1000 متر مکعبی چیتاب در شش ماه، اجرای خط انتقال آب بلوار شهید رجایی یاسوج در 15 روز نیز از دیگر فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در سه سال اخیر است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه راه‌اندازی تله‌متری کنترل چاه‌ها و مخزن شهر چرام و چاه، مخزن و ایستگاه بین راهی شهر دیشموک نیز در دو سال اخیر به مرحله اجرایی رسید، عنوان کرد: حفر و تجهیز 4 حلقه چاه در شهرهای یاسوج، مادوان، باشت و لیکک نیز از دیگر فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان برای رفع تنش آبی در شهرهای استان بود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیویه و بویراحمد گفت: تکمیل و افتتاح مخازن 1000 متر مکعبی شهرهای پاتاوه و چیتاب و بهسازی چشمه مهریان نیز از دیگر پروژه‌های انجام شده در واحد مهندسی و توسعه آب و فاضلاب استان بود که نقش موثری در رفع کمبود آب شرب شهرهای استان داشته است.

وی تصریح کرد: در دو سال اخیر نیز  اقدامات ویژه‌ای در زمینه سامان‌دهی انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب صورت گرفت تا از هدر رفت آب شرب توسط انشعابات غیرمجاز جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحویل گرفتن خط آبرسانی از سد کوثر به گچساران، رفع فوری مشکلات اجرایی آن و افزایش دبی از 100 لیتر بر ثانیه به 300 لیتر بر ثانیه نیز از دیگر فعالیت‌های اثرگذار شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تأمین آب شرب شهر دوگنبدان و روستاهای اقماری آن است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.