رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی 26 شهریور در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی رهامی در نشست شورای راهبردی ورزش همگانی ضمن تقدیر از حرکت ارزشمند شهرداری یاسوج در توسعه ورزش همگانی بیان داشت: حرکت شهرداری یاسوج در فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش همگانی در محلات ستودنی است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، ایجاد بوستان ولایت و فراهم کردن زمینه ورزش همگانی در محلات شهر یاسوج از اقدامات ارزشمند شهرداری در توسعه ورزش همگانی است.

رهامی عنوان کرد: ورزش همگانی به عنوان یکی از ابزارهایی است که می‌تواند جامعه را به سوی سالم‌سازی هدایت کند و در دسترس و کم‌هزینه بودن این رشته ورزشی آن را از سایر رشته‌ها متمایز می‌کند.

وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در 26 شهریور جاری خبر داد و افزود: این همایش از میدان انقلاب شهر یاسوج تا پارک ساحلی برگزار می‌شود که پیش‌بینی شده، 50 هزار نفر در این همایش شرکت کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این همایش با محوریت شهرداری یاسوج و هیأت ورزش همگانی استان برگزار و از شبکه استانی دنا، شبکه سه سیما و برنامه صبح و نشاط به صورت مستقیم پخش می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.