فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری 2 نفر سارق خودرو و یک نفر مالخر و کشف 5 دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: کاراگاهان کلانتری 11 شهری با تلاش شبانه روزی و به کار بردن توان اطلاعاتی و عملیاتی، موفق به بدست آوردن سرنخ هایی از شیوه و شگرد سارقان شدند و مأموران پس از اطمینان و شناسایی کامل سارقان آن ها را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند و در نتیجه در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر سارق را دستگیر کردند.

وی افزود : سارقان تحت بازجویی فنی و تخصصی کاراگاهان عرصه را بر خود تنگ دیده و لب به اعتراف گشودند و به سرقت 5 دستگاه خودرو از شهرستان کرمان و رفسنجان شامل سه دستگاه سواری پراید و دو دستگاه وانت مزدا اعتراف كردند.

وی با بیان این كه سارقان یك نفر مالخر را نیز به عنوان دیگر عضو باند خود معرفی كردند، خاطر نشان کرد : تیم تجسس در یک عملیات ضربتی مال خر را شناسایی و در منزلش دستگیر كرد، همچنین در بازرسی از منزل وی مقادیری وسایل مسروقه از قبیل ضبط صوت، کپسول سی ان جی، باطری خودرو، ال سی دی و یک دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

وی خاطر نشان کرد : متهمان با تشکیل پرونده تحویل پلیس آگاهی و روانه دادسرا شدند و خودروهای کشف شده نیز به مقر کلانتری 11 انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: باند سرقت ، خودرو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار