سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: رضاييان با صحبتهايش نشان داد كه علاقه اى به پرسپوليس ندارد و خواستار جدايى از اين تيم شد.

رضاييان علاقه اى به پرسپوليس ندارد/ اين بازيكن اصرار به جدايى از پرسپوليس داشتبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، على اكبر طاهرى درباره جدايى رضاييان از پرسپوليس گفت: اخلاقم به صورتى است كه حفظ آبرو مى كنم اما با رفتار رضاييان تفاهمات از بين رفت. من در حضور استيلى از رضاييان خواستم بماند و پرسپوليس اين بازيكن را به باشگاه ديگر انتقال بدهد و در ادامه به تيم محبوبش بازگردد. اين پيشنهاد مورد موافقت استيلى هم قرار گرفت. 

وى در ادامه عنوان كرد: به هر حال نام پرسپوليس بزرگ است و هر كسى لياقت پوشيدن لباس اين تيم را ندارد. رضاييان با صحبتهايش نشان داد كه عرق و علاقه اى به پرسپوليس ندارد. وى خيلى سريع گفت كه دوست ندارد با اين وضعيت در پرسپوليس بماند و هرگز حاضر نيست . پدر رضاييان هم اصرار به ماندن اين بازيكن داشت و بيان كرد كه پسرش اشتباه مى كند. 

طاهرى بيان كرد: ما نسبت به تخلفات گذشته رضاييان گذشت كرده بوديم اما به وى القا شده بود كه فريبش داديم. هرگز دوست نداشتم كار به اينجا برسد. رضاييان خودش اصرار داشت كه وارد اين مرحله شويم كه از تيم جدا شود. وى با اظهاراتش اميال شخصى اش را نشان دادفاميالى كه كوچكترين هماهنگی با پرسپوليس ندارد. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس درپايان خاطر نشان كرد: من در اين ٣، ٤ روز بيشترين وقت خود را براى رضاييان اختصاص داده بودم. برخى فكر مى كردند باشگاه كوتاهى مى كند اما ما همه تلاشمان را كرديم در حالیکه رضاييان اصرار به جدايى از پرسپوليس داشت.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.


انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
دکتر بذار بره اینقدر بزرگش نکن. اگه دلش با تیم بود هرگز نمی رفت . این بازیکن پولی است.اگه بره استقلال میگه مادر زادی استقلالیم.خخخخخخخ
آخرین اخبار