نخستین دوره ايده‌پروري و ارايه طرح‌هاي نوآورانه درون سازماني با عنوان "جايزه سلمان فارسي" برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در مراسم اختتامیه نخستین دوره ايده‌پروري و ارايه طرح‌هاي نوآورانه درون سازماني با عنوان "جايزه سلمان فارسي" گفت: پيرو منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص پياده‌سازي اقتصاد مقاومتي با رويكردي عمل‌گرايانه، این دوره توسط گروه مشاوران جوان با مشاركت مديريت محترم پژوهش و مطالعات راهبردي برگزار شده است.

هادی قاسم‌پور مدت فراخوان نخستین دوره ايده‌پروري با عنوان"جايزه سلمان فارسي" را از 18تیرماه لغایت 20 مردادماه دانست و افزود: در این مدت 150 ایده رسید که پس از غربال اولیه 110 ایده انتخاب و پس از ارزیابی نیز 16 ایده به مرحله نهایی راه یافت که در قالب تیمی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی تصریح کرد: آشنایی و ترغیب جوانان و کارکنان شهر نسبت به انجام نوآوری‌های شهری، آشنایی با نحوه‌ی برخورد نوآوران با مسایل شهری و راهنمایی نوآوران در خصوص فرآیند حل مسایل به شیوه‌ای نوآورانه از اهداف نخستین دوره "جايزه سلمان فارسي" می‌باشد.

قاسم‌پور طرح‌های 16 تیم راه یافته به مرحله نهایی را بسیار علمی و کاربردی در مدیریت شهری برشمرد و گفت: از نکات حایز اهمیت این دوره داوری توسط مدیران شهری حاضر در مراسم اختتامیه و امتیازدهی به طرح‌ها بود که پس از ارایه تیم‌ها و انتخاب طرح‌های برگزیده صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه سه تیم فردای هوشمند، شهراندیشان آروین و آتش سرد به ترتیب رتبه اول، دوم و سوم را کسب نمودند؛ بیان کرد: طرح‌های طراحی و ساخت اسکن درختان بوسیله تکنولوژی پیشنهادی پردازش تصویر، دریچه مکانیزه کانال های شهری و طراحی و پیاده سازی سامانه نرم افزاری پشتیبانی تصمیم در راستای هوشمندسازی عملیات امداد و نجات به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به حضور تیم‌ها در کارگاه آموزش بوم نوآوری سازمانی اشاره کرد و گفت: همچنین در اردوی دو روزه، 16 تیم راه‌یافته به مرحله نهایی در دور میزها مستقر شده و به کمک منتورها ایده خود را تکمیل نمودند.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: به 46 شرکت‌کننده در قالب 16 تیم گواهی حضور در نخستین دوره ايده‌پروري و ارايه طرح‌هاي نوآورانه درون سازماني با عنوان "جايزه سلمان فارسي" ارایه و به سه تیم برتر به ترتیب 20، 15 و 10 میلیون ریال اهدا گردید.

وی از برگزاری دومین دوره ايده‌پروري و ارايه طرح‌هاي نوآورانه درون سازماني با عنوان "جايزه سلمان فارسي" در فصل پاییز خبر داد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.