تبریز؛

افتتاح بیمارستان جدید شهرستان سراب

فرماندار سراب گفت : بیمارستان 160 تختخوابی در حال احداث ، تا دهه فجر سالجاری تکمیل ، تجهیزو به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ داود گرشاسبی در جلسه شورای اداری سراب افزود:همزمان با افتتاح بیمارستان و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی،تجهیز بیمارستان نیز با اعتبار پیش بینی شده 140میلیارد ریال صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پروژه بیمارستان در حال ساخت با 60درصد تحویل دولت یازدهم شد که هم اینک 92درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ،در مورد تغییرات جدید و اصلاح نقشه بیمارستان جدید گفت: با درخواست دانشگاه علوم پزشکی برای ایجاد بخش دیالیز و تداوم خدمات دهی به بیماران کلیوی اصلاحاتی در نقشه ساختمانی بیمارستان سراب در حال انجام است.

فرماندار سراب، طرح تحول سلامت را از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن این طرح مهم هزینه پرداختی مردم در بیمارستان ها کاهش یافته و تعهد بیمه ها افزایش یافته است.

وی، از تخصیص 200میلیارد ریال یارانه سلامت در شهرستان سراب درسالجاری خبرداد .

فرماندار سراب با بیان اینکه عملیات طراحی پایه و دانش فنی نفلین سینت سراب به پایان رسیده گفت : براساس وعده مسوولین وزارت صنعت ، معدن و تجارت مراحل انجام مناقصه بین المللی عملیات اجرایی این طرح باید هر چه سریعتر آغاز شود .

داود گرشاسبی افزود : همزمان با مراحل انجام عملیات طراحی این طرح ، پیشرفت فیزیکی زیر ساخت های این کارخانه نیز از 10 درصد به با لای 75 درصد رسیده است .
 
وی ادامه داد : عملیات انتقال آب و تامین آب مصرفی این طرح از سد تاجیاربه پایان رسیده و احداث مخزن 30 هزار متر مکعبی کارخانه نفلین سینت با اعتباری بالغ بر 760 میلیارد ریال در حال انجام است .

وی،با بیان اینکه دیگر زیر ساخت های این پروژه از جمله گاز مصرفی و سیستم مخابراتی این طرح تامین شده است گفت : برق مورد نیاز این طرح نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که علاوه بربرق کارخانه برق مصرفی سایر صنایع را نیز تامین خواهد کرد .

گرشاسبی با بیان اینکه مجموع تولیدات بخش کشاورزی سراب بالای 555 هزار تن در سال می باشد افزود : از این مقدار 385 هزار تن محصولات زراعی ، 32هزار تن محصولات باغی ، 150هزار تن محصولات دامی و 850 تن تولید ماهی است .

در ادامه این جلسه ، نماینده جبهه مقاومت اسلامی در شمالغرب کشورگفت: گروههای داعش ،القاعده،طالبان و دیگر گروههای تکفیری جریان های نظامی نیستند بلکه به جرات می توان گفت که این جریان ها فکری و عقیدتی می باشند.

سردار محسن ایران زاد، با اشاره به تلاش مفتی های وهابی برای تطهیر چهره جنایتکارانه این گروه ها افزود:میلیاردها دلار نفتی رژیم آل سعود و دیگر رژیم های مرتجع منطقه صرف تحکیم پایه های فکری و عقیدتی این جریان ها می شود.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در حوزه جبهه مقاومت اسلامی عنوان کرد:داعش با پرچم دین و اسلام وارد میدان شده و شیعه کشی را افتخاری برای نیروهای خود می داند.

وی، با بیان اینکه امنیت امروز کشور مدیون فداکاری های جوانان و رزمندگان سلحشور جبهه های مقاومت می باشد ادامه داد: رشادت ها و جانفشانی های تیپ های فاطمیه،زینبیه و گردان های مقاومت حزب الله لبنان دشمنان را در حلب گرفتار ساخته و بزودی شاهد شکست ذلت بار گروههای تکفیری و حامیان انها خواهیم بود.

نماینده جبهه مقاومت در شمال غرب کشور با دعوت از مردم به کمک های مادی و معنوی به مقاومت اسلامی تصریح کرد: امروز تنها منادی رهایی بخش و حامی محرومان در جهان، نظام مقدس اسلامی ایران است و نظام سلطه بزرگترین مانع را در رسیدن به اهداف شوم خود ایران اسلامی می داند.
ایران ازاد، با تاکید بربه ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده ظرف 25 سال آینده اثری از رژیم جعلی اسرائیل باقی نخواهد ماند.
وی با اشاره به توانمندی های دفاعی کشور گفت: در حالی که از تهیه سیم خاردار و ماسک ها عاجز بودیم امروز در بیخ گوش دشمنان موشک های مقاومت مستقر شده که در صورت هرگونه اقدام تجاوزکارانه به کشور و منافع ایران اسلامی ظرف 30 ثانیه بر خاک دشمن صهیونیستی فرود خواهدآمد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.