سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: قرارداد قبلى رضاييان پاره شد تا خيالش راحت شود اما شكايت از اين بازيكن هنوز پا بر جا است.

قرارداد قبلى رضاييان را پاره كردم/ پاداش ها با هماهنگى برانكو داده مى شود به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  على اكبر طاهرى در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بازى خوبى شاهد بوديم . بازيكنان ما در نيمه اول توانايى زدن گلهاى بيشترى را داشتند اما موقعيت هاى گلزنى را به راحتى از دست دادند.شرايط تيمى خوبى داريم و بعد از تعطيلات هم بهتر مى شويم. 


وى درباره وضعيت رامين رضاييان گفت: براساس شكايتى كه از اين بازيكن كرديم كارها را پيش مى بريم. وى همراه با پدرش به باشگاه آمد. قراردادى با وى بستيم تا رضايت برانكو را جلب كنيم اما سرمربى اقبالى به بازگشت رضاييان نشان نداد. براين اساس دنبال راهكار بوديم. استيلى دو راه حل را پيش رو رضاييان قرار داد . اول اينكه اين بازيكن به صورت قرضى در يك تيم ديگر بازى كند و يا پول رضايت نامه اش را بدهد و به تيم ديگرى برود اما اين بازيكن رويكردش تغيير كرد . 

طاهرى بيان كرد: زمانى كه ديديم رضاييان بى احترامى مى كند براى حفظ و شان باشگاه تصميم گرفتيم قراردادش را پاره كنيم تا خيالش راحت شود. همچنين به وى اعلام كرديم جايى براى شما در پرسپوليس نداريم. قرارداد رضاييان با باشگاه پرسپوليس پابرجا است و ما اين موضوع را از طريق كميته انضباطى پيگيرى مى كنيم. 


سرپرست پرسپوليس درباره گولچ گفت: مسائل فنى را از برانكو بپرسيد. همه ٢٥ بازيكن نمى توانند بازى كنند و نظرى در اين خصوص ندارم. 

سرپرست پرسپوليس درباره پاداشها خاطر نشان كرد: پاداشها با هماهنگى با برانكو پرداخت مى كنيم تا بازيكنان با روحيه بالا به مصاف حريفان بروند. 


انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار