امام جمعه شادگان بر لزوم توزیع عادلانه اعتبارات و خدمات در بین مناطق شهری و روستایی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت الاسلام و المسلمین سید مجیدشرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان گفت: رعایت عدالت باید در همه ابعاد اعم از توزیع و مصرف و سایر ابعاد در بین همه مردم صورت گیرد.

وی همچنین گسترش عدالت را از شاخص های جامعه دینی دانست و بر توزیع عادلانه امکانات، برنامه ریزی ها و قانون برای همه مردم تاکید کرد.

امام جمعه شادگان ه با اشاره به اینکه معضل بیکاری گریبان گیر جوانان منطقه شده است افزود: شهرستان شادگان در کنار صنایع غول پیکر واقع شده و در حالی که باید به عنوان شهرستانی غنی محسوب شود، اما بیکاری جوانان در آن روبه فزونی است.

وی با بیان اینکه برخی از حق گویی امام جمعه ناراحت می شوند، گفت: امام جمعه، زبان گویای مردم است باید مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند و خواسته ما از مسئولان استان و شهرستان رسیدگی به معضل بیکاری و جذب نیرو در صنایع همجوار شهرستان از جمله  میادین نفتی، طرح های فولاد،  نیشکر و پتروشیمی است چرا که ما خجالت زده مردم هستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) به تشریح فضائل و سجایای این امام همام پرداخت و بر برگزاری جشن‌های گرامیداشت این روز بزرگ در شهرستان شادگان تاکید کرد.

امام جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود با گرامیداشت سالروز  پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و نام گذاری این روز به عنوان روز مقاومت اسلامی گفت: صهیونیست ها در ۳۳ روز با ریختن آتش سنگین در لبنان و مناطق مختلف آن و با تجاوز زمینی سعی کردند از همه طریق حملات خود را برحزب الله اعمال کنند اما مقاومت مردم لبنان معادلات آنها را به هم ریخت.

وی پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، افزود: مهمترین دلیل کسب این موفقیت مهم داشتن اتحاد و ایمان راسخ بود.

حجت الاسلام شرفی با اشاره به سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان به مهین اسلامی گفت: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و با درس گرفتن از زندگی ائمه اطهار (ع)  دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و با افتخار به ایران اسلامی بازگشتند.

امام جمعه شادگان با تأکید بر ضرورت پاسداشت مقام آزادگان، افرود: دستگاه های اجرایی می بایست هر چه در توان دارند در راستای پاسداشت مقام آزادگان شاغل و همه آزادگان شهرستان شادگان، تلاش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.